Kan inte leva utan kameran.<3

Hej! Nu är Karro här igen (: Jag hade franskaprov idag, precis som ilwad, och det gick super! :D Tror starkt på ett MVG :))) Nu gäller det bara att det ska gå lika bra på so:provet på fredag, det ska handla om islam. Men jag pluggar och pluggar, så det går förhoppningsvis bra (; Är så sjukt sugen på att fota! Men det blir ju så mörkt så snabbt nu för tiden, och jag brukar vanligtvis inte ta med mig kameran till skolan, men om jag vill fota är jag nästan tvungen. ^^ För när jag går hem från skolan på eftermiddagen har det redan börjat bli mörkt. ;o Vill fotafotafota<3 Så länge sen känns det som, och jag mår inte helt bra utan att få fota. :/ Tur att jag ska gå SP Media! Kommer få fota hela tiiiiden :D:D Tills dess ska jag nog ha kunnat spara till en Canon EOS - kamera ;D Puss på det! Nu måste jag gå, pappa ska förhöra mig på so:n (: Puss!

jag som fotograf - bild från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0