Kämpar på med plugget.

Jaha, jag får väl göra ett inlägg för att ni inte ska bli heelt uttråkade :p Jag väntade på att mina vänner skulle höra av sig här, men det har de tydligen inte gjort. Så jag får väl berätta om min dag lite då. (: Eller ja, det finns inte mycket att berätta förutom att jag har pluggat heeela dagen ;) Det är faktiskt sant, jag har blivit så duktig så. Skrev klart min recension i svenskan, och har sen pluggat franska som vi har prov i på onsdag. Sen ska jag läsa so:n också, det provet är på fredag. Haha, ni kanske kan förstå varför jag pluggar hela dagen :p Och plus att jag vill vara ute i god tid, som alltid :) Men ni får ha det så bra allihopa, pusshej!

btw, gammal bild ;p är blond nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0