Älsklingen.

Hejsan. Början av dagen var jag otroligt glad, nästan lycklig! Men den slutar fruktansvärt. När mina föräldrar kom hem fick jag reda på att en av våra katter, Bella, som har gått och varit sjuk de senaste månaderna var vi tvugna och ta bort. Hon var redan blind på ena ögat och vi skulle ha varit tvugna att operera bort hennes andra öga. Så tyvärr. Ushushush, jag vill bara spola tillbaka tiden! Och jag orkar inte gråta nu, koncentrerar mig på att plugga istället. Det är klart att jag är hemskt ledsen, men jag har gått igenom detta en gång förut. Och jag bara orkar inte... Puss!


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Mm.. :)



Vad hemskt! :´(

2008-11-10 @ 20:07:10
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0