Alltid sjukt trött på fredagar!

Skoldagen var helt okej, so:provet gick väldigt bra tycker jag! :) Har blivit förkyld ordentligt nu, ont i halsen. =/ Som vanligt så dricker jag mycket te och käkar halstabletter. ;p Ska ta och plugga lite snart, och senare ikväll är jag bänkad framför tvn och idol! ;D Själv tror jag just nu att Kevin kommer vinna, och jag hoppas det också (: Han är verkligen superduktig! Den som åker ut ikväll är nog Johan Palm tror jag, han är inte särskilt bra. Men det är klart att han har förbättrats men han är inte lika bra som resten av de (; Bilddagboken nu, puss! /Karro


Andreas i juryn är såå snygg :)

Kommentarer
Postat av: ERIK

Var det rätt att robin åkte tyckte du? :P

2008-11-15 @ 09:23:30
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja, videon var ju cool:P



TYcker med att Kevin ska vinna, han komem räsjert göra det också och jan passar det bäst:)

JOhan tycker jag är bra, gillar han, fast han har sjungit bättre förut än igår.

2008-11-15 @ 11:37:22
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0